Operatiivinen tulos selkeässä nousussa

Vuoden 2018 ensimmäisen kvartaalin aikana Vaasan Sähkö -konsernin liikevaihto oli 44,7 M€ liikevoiton ollessa 6,5 M€. Liikevaihdon muutos oli 12,3 prosenttia edellisvuoteen verrattuna. Omavaraisuusaste säilyi erinomaisella tasolla (54,2 %).

Stefan Damlin on Vaasan Sähkön uusi toimitusjohtaja

KTM Stefan Damlin on valittu Vaasan Sähkö -konsernin toimitusjohtajaksi. Damlin siirtyy tehtävään Wärtsilä Marine Power Solutions -yksiköstä, jossa hän on johtanut globaalia projektinhallintaa. Aikaisemmin hän toimi Wärtsilä Finland Oy:n toimitusjohtajana.

Asiakaslehtemme uudistui

Saitko jo kotiin uusimman Nette-lehden? Lehti on kokenut aikamoisen muutoksen! Huhtikuun numeron teema sukeltaa asumisen kuumimpaan trendiin, yhteisölliseen asumiseen. Lue esimerkiksi Helsingin Jätkäsaaressa olevasta Sukupolvienkorttelista ja inspiroidu luomaan uusia yhteisiä kohtaamispaikkoja omaankin naapurustoosi. Uusi Nette haluaa innostaa ja luoda puheenaiheita. Mitä esimerkiksi olet mieltä Mari K. Niemen ajatuksesta, että virheitä tulisi juhlia? Lue uusi Nette-lehti Haluatko antaa lehdestä palautetta? Vastaamalla viimeistään 29.4.2018 voit voittaa

Vaasan Sähkö Wasa Open Air -tapahtuman pääyhteistyökumppani

Vaasan Sähkö on elokuun 4. päivä Vaasan Elisa Stadionilla järjestettävän Wasa Open Air -tapahtuman pääyhteistyökumppani. Tapahtuman pääesiintyjäksi on varmistunut elektronisen popin brittijätti, energiaa pursuava Pet Shop Boys.   Ennakkoliput tulevat myyntiin 12.3.   Lue lisää: Wasa Open Air