Joululahjaksi hyvää mieltä

Lahjoitamme tänä vuonna joululahjarahamme MLL:n Lasten ja nuorten puhelimen toiminnan tukemiseen. Haastamme myös asiakkaamme lahjoittajiksi! Olemme päättäneet lahjoittaa tämän vuoden joululahjarahat MLL:n Lasten ja nuorten puhelimen tukemiseen. Saamillaan lahjoituksilla MLL esimerkiksi kouluttaa vapaaehtoisia puhelimeen vastaajia sekä mahdollistaa puheluiden maksuttomuuden. Samalla haastamme myös asiakkaamme mukaan lahjoittamaan! Jos haluat olla mukana tukemassa tätä tärkeää työtä, voit tehdä

Energiayhtiöltä lähes 20 miljoonan euron panostus uusiutuvaan energiaan

Vaasan Sähkön panostukset uusiutuvaan energiaan ja ilmastoystävällisiin energiaratkaisuihin saavat jatkoa, kun Teuvan Paskoonharjulle nousee EPV Tuulivoima Oy:n rakentama tuulipuisto. Yhteensä 21 alueelle nousevasta tuulimyllystä 10 tuottaa sähköä Vaasan Sähkölle. Yhtiön kokonaisinvestointi puistoon on 18,6 miljoonaa euroa.

Postin lakko viivästyttää laskujen saapumista – maksa laskusi näin

Postin lakon vuoksi lähettämämme paperilaskut saapuvat asiakkaillemme tavallista myöhemmin. Lue vinkkimme, mistä löydät oman laskusi tiedot! Epäiletkö, että sähkö- tai kaukolämpölaskusi on jäänyt Postin lakon jalkoihin? Ei hätää – tiesitkö, että löydät laskun maksutiedot myös Online-palvelustamme. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy käyttäjäksi, jos käytät palvelua ensimmäistä kertaa. Vaihda e-laskuun – voita lahjakortti E-lasku tulee aina ajallaan,

Energiayhtiöltä vahva tulos

Vuoden 2019 kolmen ensimmäisen kvartaalin aikana Vaasan Sähkö -konsernin liikevaihto oli 107,7 M€ liikevoiton ollessa 18,5 M€. Liikevaihto nousi 4 prosenttia ja liikevoitto peräti 54 prosenttia edellisvuoden samaan jaksoon verrattuna. Omavaraisuusaste pysyi hyvällä tasolla ollen 56,4 prosenttia.