Asiakaskirjeemme lähetetään nyt sähköisesti isolle osalle asiakkaista. Alan ehdot mahdollistavat sähköisen viestinnän yhä laajemmassa mittakaavassa, mikä näkyy myös Vaasan Sähkön asiakasviestinnässä.

Monille asiakkaillemme muutos on tervetullut. Asiakkaalla on kuitenkin niin halutessaan mahdollisuus jatkaa paperisella viestinnällä ilman lisämaksua.

Huomaathan, että muutos ei koske laskuja, jotka saapuvat samaan tapaan kuin ennenkin, valitsemallasi tavalla paperisena tai sähköisesti.

En halua asiakaskirjeitä sähköisesti, miten saan ne paperilla jatkossakin?

Suosittelemme kaikille asiakkaillemme sähköistä asiointia. Jos kuitenkin haluat jatkossa saada kirjeemme postissa, onnistuu sekin täysin maksutta.

Jos et ole ilmoittanut meille sähköpostiosoitettasi, eikä sinulla ole käytössä Kivra tai OmaPosti, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Asiakaskirjeet tulevat silloin automaattisesti postissa.

Jos sinulle on jo saapunut kirje sähköiseen kanavaan, mutta haluat jatkossa saada kirjeet postissa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Voinko saada asiakaskirjeet OmaPostiin tai Kivraan?

Kyllä voit. Jos olet ottanut käyttöön OmaPostin tai Kivran, sähköisesti lähetettävät kirjeemme saapuvat valitsemaasi sähköiseen palveluun, kunhan olet siellä sallinut Vaasan Sähkön lähettäjäksi*.

Huomaathan, että sähköpostiin lähetettävät uutiskirjeemme eivät saavu OmaPostiin tai Kivraan, vaan ne lähetetään sähköpostitse.

*) Eri palvelut toimivat eri tavoin. Saatat joko joutua sallimaan yksittäisen lähettäjän, tai estämään sellaisen, jolta et halua kyseiseen palveluun viestejä.

Voinko lukea asiakaskirjeet sovelluksesta tai online-palvelusta?

Valitettavasti emme tällä hetkellä pysty välittämään asiakaskohtaisia kirjeitä sovellukseen tai online-palveluun. Tämä on kuitenkin tavoitteemme, kun jatkokehitämme sähköistä asiointia.

Mistä voin lukea asiakaskirjeen, jos sähköpostiosoitteeni on vanhentunut?

Jos et ole kieltänyt sähköistä asiointia, eikä sinulla ole käytössä Kivran tai omaPostin palveluita, asiakaskirje lähtee ensisijaisesti sähköpostiviestinä. Jos sinulla ei ole sähköpostiosoitetta asiakastiedoissasi, tai osoite on vanhetunut tai postilaatikko on täynnä, lähtee kirje sinulle postissa.

Jos haluat päivittää sähköpostiosoitteesi, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Miksi sähköiseen asiakaskirjeviestiin ei voi vastata?

Asiakaskirjeviestit lähetetään jakelukumppanin kautta massalähetyksinä. Emme näin ollen saa mahdollista vastaustasi. Jos haluat olla yhteydessä meihin koskien saapunutta asiakasviestiä, ota yhteys asiakaspalveluumme.