Vi beklagar att vi inte kan betjäna dig så snabbt som vanligt! Det är många som grubblar över energirelaterade ärenden just nu. Läs våra tips om hur du snabbast kan få tag på oss.
1. Sök information på vår webbplats
- Vi har samlat aktuell information om vår prissättning och situationen på elmarknaden.
2. I vår mobilapp och i Online-tjänsten ser du din avtalsinfo samt dina räkningar
- Du kan enkelt flytta förfallodagen på din räkning i Online-tjänsten
- Nytt elavtal eller produktbyte fixar du snabbast i vår webbtjänst
3. Du får snabbast tag på oss via telefon
- Att köa kan ta länge. Lämna oss gärna ett ringbud via telefon.
- Tack för att du endast lämnar ett ringbud.
- Vi strävar efter att kontakta dig inom 3 vardagar.
4. Skicka endast icke-brådskande ärenden via digitala tjänster
- Vi behandlar alla meddelanden i ankomstordning. Tyvärr kan det ta länge innan vi hinner återkomma till ditt meddelande.
- Notera att det inte är möjligt att teckna ett nytt avtal, göra ändringar i ett nuvarande avtal eller säga upp ett avtal via e-post.
Tillsvidare betjänar vår telefontjänst vardagar mellan kl. 10-18. Under morgontimmarna svarar vi på ringbud och meddelanden.