Våra kunder är superviktiga för oss och kundupplevelsen är något som vi jobbar hårt för varje dag. Det att vi satsar på kundupplevelsen syns också i undersökningsresultaten: vi har redan i tre år rankats inom topp 3 i olika kundnöjdhetsundersökningar.
Enligt EPSI Ratings kundnöjdhetsundersökning var Vasa Elektriskas kunder år 2020 de nöjdaste inom vår bransch! År 2021 placerade företagskunderna oss på första plats och konsumentkunderna på andra plats i samma undersökning.
Det känns bra att kunderna litar på oss år efter år, säger Vasa Elektriskas marknadsföringschef Tiina Lillbacka.
Detta uppskattar kunderna i ett elbolag
I Reputation & Trust Q2/2020-undersökningen visade vi oss vara ett pålitligt och förmånligt energibolag. De som svarade på undersökningen uppskattade i synnerhet bolagets ekonomiska stabilitet, våra prisvärda produkter och den öppna och transparenta verksamheten. Vi sågs också vara en rejäl arbetsgivare som har en klar riktning.